Handelsbetingelser

Alle henvendelser vedr. ordre skal ske via mail.
Vi er en lille butik, og kan ikke håndtere de mange telefon opkald.
pft. 
Kontakt via mail på; Kundeservice@kagerogsager.dk

 

Levering

VI sender pakker med DAO/GLS på alle hverdage inden kl. 14.30

DAO:
39,95 - Pakkeshop, levering mandag-fredag (max 15kg)
39,95 - Hjemmelevering, Levering mandag-søndag (max 3kg) - intro pris
(kan pakken ikke leveres forsvarligt, omdiregeres denne til nærmeste pakkeshop)

obs. dao har også div. krav for mål på pakkerne ved hjemmelevering. tilbydes du ikek muligheden ved tjek-ud, er det fordi en eller flerer varer ikke overholder betingelserne

GLS:
39,95 - Pakkeshop, levering mandag-lørdag (max 20g)
69,95 - Hjemme levering, Levering mandag-fredag

Fri fragt: Ordre over 600,-* (gælder kun GLS pakkeshop)

*online opskrifter tæller ikke med i Frifragt.
*ved sammenlægning af ordre er det ikke muligt at opnå Frifragt ved det samlede beløb, første ordre skal over 600kr for det tæller

Vi tager forbehold for længere leveringstid i travle perioder, samt i ferieperioder.

Sverige
Fragtpriser til pakkeshop uanset beløbsstørrelse: kr. 130,- - max. 20kg

Andre EU lande:
Send mail for oplysning/beregning af fragtpris

Vi leverer ikke til Grønland & Færøerne

 

Returnering

Fortrydelsesretten gælder ikke på følgende varer/Disse varer tages ikke retur

- Alle former for digitalt indhold, OG pakker indeholdende dette.
- ALLE former for fødevarer (vare der indtages deri også farver)
- Opskrift hæfter - både fysiske samt digitale

Opskrifter må ikke deles online eller videresælges.

Returneringer modtages senest 14 dage efter varen er modtaget 
Send mail til kundeservice@kagerogsager.dk med ordre nr. og få bekræftelse inden returnerring

Vi modtager kun varer retur i original indpakning, og som er ubrugt.
Varen skal pakkes forsvarligt, og der skal vedlægges kopi af ordrebekræftelsen.
Varen SKAL sendes direkte til vores lager og ikke til pakkeshop/pr. efterkrav
og KUN med postnord/GLS

 

Tilbagebetaling

Varens købsværdi, tilbagebetales når varen er modtaget på lager og besigtiget:
Pengene indbetales på samme måde som varen er betalt for, og senest 14 dage efter, at vi har modtaget meddelelse om fortrydelse.
Køber afholder udgifter ved returnering, med mindre andet er aftalt.

Fortrydelse af uafhentet pakke i butik, se regler for uafhentede pakker/retur fra pakkeshop 


Afhentning

Indenfor butikkens åbningstider
Ved afhent vælges dette under Betaling, og du vil modtage mail med nærmere oplysninger:

Det kan forventes af pakken er klar til afhent, indenfor 24 timer, på alle hverdage.
se ugens åbningstider på øverste slide på shoppen

 

Ekstra Afhent Service / PickUp Skab
Passer tiden ikke?
Så kan din pakke flyttes til vores Pick Up Skab på: Abels Allé 19, 5250

Her kan den afhentes mellem kl, 9-20 alle ugens dage.

Send os blot en mail efter bestilling med ordre nr og ønsket på kundeservice@kagerogsager.dk, så vil du modtage besked når den er klar

Vi anbefaler på det kraftigste at pakken hentes samme dag som den flyttes, grundet temperatur svingninger.
Reklamationer på baggrund af afhentning anden dag end flyttet, godtages ikke.

Obs. på poserne i pickup skab fremgår navn/adresse. Dette synligt for andre der også henter i skabet

 

Kontakt

Kontakt via mail på; Kundeservice@kagerogsager.dk
Vi bestræber os på at svare indenfor 24 timer, på alle hverdage imellem kl. 8.00-16.00

Kundeservice telefon:  93 94 38 58  - Besvares i butikkens åbningstid
Obs. sms´er besvares ikke!

 

Kager Og Sager
Dalumvej 32D
5250 Odense sv

CVR. 41844787

 

Priser

Vi tager forbehold for eventuelle fejl, og forbeholder os retten til at ændre priserne uden forudgående samtykke. Vi tager ligeledes forbehold for udsolgte varer

Ved tilbud tages der ligeledes forbehold for fejl i prisangivelser, og forbeholder os retten til ændringer samt annullering af ordre, ved fejl 

Vi tager højde for fejl i prismærkningen i vores fysiske lager butik.
Gældende priser er altid online prisen

 

Betaling

Alle beløb på hjemmesiden er inkl. moms. 
Betalingen vil først blive trukket på dit kort, når varen afsendes fra KagerOgSager. 

Det er muligt at betale med VISA, Mastercard, Paypal samt Mobilpay
Betalingen trækkes først, når pakken afsendes

EAN køb er kun muligt, i begrænset omfang, efter aftale
minimums køb kr. 1000,- - der pålægges altid fragt til privat omdeling

 

Reklamation

Kunder har som følge af købeloven 2 års reklamation på fabriksfejl og mangler.
Reklamationsretten dækker ikke udøvet skade eller skader som følge af forkert håndtering af forbrugeren.
Ved reklamation indsendes varen til Kager Og Sager, ved forudgående aftale via mail. Varer som sendes retur til pakkeboks eller uden forudgående aftale, modtages ikke.
Kager Og Sager dækker rimelige omkostninger i porto og retur forsendelser, dette udgør max 39,95 som er vores fragtsats 

 

Skader under fragt 

Er dine varer mod forventning blevet skadet under fragt, skal vi bede dig tage billeder af kassen hvor fragt label fremgår, indpakning samt den/de beskadiget varer.
Dette skal bruges til erstatningskrav.

OBS: ved temperaturer over 25 grader, kan vi ikke garantere at chokoladeprodukter kommer hele frem. Vi opfordre til hurtig afhentning i pakkeshop/skab og hjemtransport i kølekasse

Forsvundet pakke:
I tilfælde af at din pakke forsvinder under leveringen, har vi/GLS 10 hverdage til at lokalisere pakken, før du som kunde har krav på refusion/gensendelse

 

 

Uafhentede pakker i pakkeshop / Butik

Uafhentede pakker fra pakkeshops/i butik mv. betragtes ikke som en fortrydelse, men vi vil som firma kontakte dig hvis dette sker. I tilfælde af tilbagebetaling af købssum, fratrækkes 49,-/29,-* i returomkostninger fra købssummen inden den tilbagebetales, derudover refunderes oprindeligt fragtbeløb ikke.

*49,- online, 29,- afhent i butik ordre 

Varen sendes til:

Kager Og Sager
Dalumvej 32D
5250 Odense Sv

 

Fysisk Butik: 
Se ugens åbningstider HER
Obs. på at der er andre bytteregler i den fysiske butik end online.

 
Gavekort
Gavekort købt online kan kun bruges online og ikke fysisk i vores butik. Dog kan du godt bestille I butik til afhentning.

 

Udsolgte varer:
Når vi afholder Åbent Lager, vil du kunne opleve udsolgte varer, efter din ordre er lagt. Vi forsøger efter bedste evne at undgå dette

 

Online rabatkoder/nyhedsbreve:
Rabatkoder som udsendes pr. marketing, ex. nyhedsbrev, mail, sociale medier mv. er kun gældende ved onlinekøb.
Rabatterne gives ikke, med mindre dette er noteret, på køb i vores fysiske butik